Snapchat a lansat Collab Studio pentru a aduce noi oportunități influencerilor de top. Cum funcționează noul program

  • Snapchat a introdus Collab Studio pentru a ajuta influencerii de top de pe platformă să se conecteze cu brandurile.
  • Este una dintre cele câteva noi caracteristici de monetizare a creatorilor pe care platforma le-a implementat în ultimii ani.
  • Noul Collab Studio de la Snap oferă mărcilor posibilitatea de a lucra cu patru parteneri inițiali.

Snapchat oferă o nouă modalitate prin care influencerii se pot conecta cu brandurile pentru a crea conținut sponsorizat, scrie Business Insider.

Collab Studio, pe care compania l-a anunțat marți, va permite mărcilor să contacteze direct și să încheie parteneriate cu Snap Stars, care sunt cei mai buni influenceri ai platformei și care includ figuri publice și personalități cunoscute din social-media, precum David Dobrik și Hannah Stocking.

Snapchat a devenit în ultima vreme un favorit al creatorilor – compania mamă Snap se laudă cu peste 750 de milioane de utilizatori lunari ai aplicației, dintre care majoritatea o deschid de…

Citeşte mai mult